Specjalista ds. ewidencji majątku trwałego

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego zatrudni specjalistę ds. ewidencji majątku trwałego.

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego

z siedzibą w Otrębusach zatrudni

Specjalistę ds. ewidencji majątku trwałego

Miejsce pracy: ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy

Forma zatrudnienia:   Umowa o pracę

Do obowiązków na stanowisku należy m.in.:

  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych według klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w programie komputerowym
  • Naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji księgowej i sporządzanie sprawozdań statystycznych i bilansowych z zakresu ewidencji majątku
  • Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dowodów obrotu składnikami majątkowymi stanowiącymi podstawę przychodu, ewidencja przesunięć między miejscami użytkowania i rozchodu składników majątkowych.
  • Nadawanie numerów inwentarzowych, sporządzenie dokumentów przekazywanie do odpowiedniej komórki, kontrola obiegu dokumentów środków trwałych.
  • Uzgadniania z działem księgowości comiesięcznych stanów i sporządzanie dokumentacji potrzebnej do księgowań amortyzacji.
  • Prowadzenie spraw związanych z zakupem, likwidacją oraz sprzedażą środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Uczestnictwo w pracach inwentaryzacyjnych, uzgadnianie i wyjaśnianie różnic inwentarzowych i dokonywanie ich wyceny oraz sporządzanie wykazów niedoborów i nadwyżek.
  • Sporządzanie dokumentów wewnętrznych dotyczących klasyfikacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • Bieżąca kontrola wyposażenia.
  • Ustalanie podstawy opodatkowania dla gruntów, budynków i budowli, analiza wysokości opłat z tytułu wieczystego użytkowania
  • Prowadzenie pozostałych ksiąg inwentarzowych.
  • Bieżąca pomoc w dziale księgowości.
  • Śledzenie i wprowadzanie na bieżąco zmian przepisów.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 3 lata doświadczenia z zakresu ewidencji i rozliczania Środków Trwałych i WNIP
  • Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane zadania
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy pod presja czasu.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ŚT i WNIP
  • Znajomość programu OPTI-est będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę;
  • współpracę w przyjaznym zaangażowanym zespole;
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Metadane

Data publikacji : 11.09.2020
Podmiot udostępniający informację:
BIP Mazowsze
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Suchoparski Dział IT
do góry